I'm in London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marissa Rauwerda - WaarBenJij.nu I'm in London! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marissa Rauwerda - WaarBenJij.nu

I'm in London!

Door: Marissa Rauwerda

Blijf op de hoogte en volg Marissa

20 Augustus 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi everyone,

Message from London!

Weekje in Londen met het gezin was ontzettend leuk. Veel toeristische plekken bezocht en niet geheel onbelangrijk: naar een kamer gezocht voor mijn 5 maanden stage hier. Kamers verhuren is big business in Londen! Uiteindelijk heb ik hier nu een hele leuke kamer in Whitechapel. (ongeveer 25 min naar Oxford Circus) Ik deel het huis met allemaal meisjes. Een Spaanse, een Australische en waarschijnlijk sinds morgen ook een Duits meisje. Different nationalities, love it!

Afgelopen vrijdag waren we met het gezin nog uiteten geweest in St. Paul’s en daarna afscheid genomen en ben ik naar mijn kamer gegaan. Zaterdag heb ik alles ingericht en boodschappen gedaan. Tegenover mijn flat is elke dag een markt en een supermarkt, ideaal! S’avonds ben ik met een huisgenoot en een vriend van haar uit Wales door Brick Lane gelopen. Trendy street with amazing street art! Daarna zijn we wat gaan drinken in Shoreditch bij een cocktailbar. Die avond zijn we nog naar een club gegaan met 2 huisgenoten en vrienden van hun. EGG in Kings Cross. Schijnt een van de beste clubs van Londen te zijn. Alhoewel de club voor 21+ is kwamen we toch binnen omdat een vriend van me huisgenoot dj is en ons op de gastenlijst had gezet. Really cool! Gisteren ben ik samen met een ander huisgenootje wat gaan drinken (Starbucks ofcourse) en daarna naar TATE gegaan, een art gallery. Ontzettend mooie exposities gezien.

My story so far. Kan niet wachten om 2 september bij mijn stage te beginnen als ik zo langs al die theaters loop!

Liefs uit Londen,
Marissa

  • 20 Augustus 2013 - 16:23

    Mama:

    Helemaal top! Hopelijk een hele fijne tijd in Londen.

    Liefs, mama xxx

  • 20 Augustus 2013 - 19:08

    Elvira Rauwerda:

    Heyyy Marissa,
    Wat een leuke plek zeg waar je zit. En je zit nu al tussen de "jet-set"van London !!
    Maak er in ieder geval een hele leuke tijd van en we blijven je volgen via deze site.
    Groetjes en dikke kuzzzz
    Elvira X

  • 20 Augustus 2013 - 20:57

    Edwin:

    He Marissa,
    Je weet dat ik heel trots op je ben dat je deze stap in London hebt genomen. Leer er veel, doe veel ervaring op bij het Icarus Theatre, geniet and have fun.
    Groetjes Edwin.

  • 20 Augustus 2013 - 21:01

    Lisanne:

    AAAH Maris wat ontzettend leuk allemaal! ik ben helemaal enthousiast voor je!
    ik kijk uit naar de rest van je verslagen.
    GENIET van londen!!

    Liefs uit Amsterdam!
    Lisanne


  • 20 Augustus 2013 - 21:16

    Mandy:

    Super leuk! Heel veel plezier en succes xXx

  • 22 Augustus 2013 - 00:34

    Roel En Annette Aerts:

    Hoi Marissa,

    In 1 woord: Awsome ! Nu al, want zo te lezen heb je je draai al aardig gevonden.
    Een goeie plek om te wonen met leuke huisgenoten die al wat London-experience hebben.
    Blijf jezelf, learn a lot and have fun.
    Je followers uit Ede

  • 22 Augustus 2013 - 14:30

    Nancy:

    Hi Marissa!
    Echt super tof dat je nu in London bent, lijkt me zo gaaf!
    Ik klets natuurlijk elke woensdag op mijn werk met je moeder dus ik was al op de hoogte en ze zei gisteren dat ik hier maar eens op moest kijken. Heel leuk, ik ga je zeker volgen, haha!
    Het klinkt nu al helemaal top, Je gaat vast een geweldige tijd tegemoed, geniet ervan! :D
    Xxxx

  • 25 Augustus 2013 - 17:29

    Es:

    Hey Maris,

    Vandaag hadden we de high tea (om in engelse termen te blijven hahahaha ) met ons team. Het was een hele gezellige middag, maar ook wel weer vreemd dat jij zover weg zit en Terris ook al bijna gaat....

    Terris vertelde dat jullie vanavond gaan skype.
    En meteen dacht ik: Ohhhhhh ik heb helemaal nog niet gekeken op waarbenjij.nu....

    Dus dat was t eerste wat ik deed toen ik thuis kwam.
    Het was ff zoeken, maar ik heb je gevonden. ( je kent me, die hard :) )

    Ik lees dat je al een kamer gevonden hebt. Leuk een huis vol met meiden. Gaat zeker goed komen !!

    Ideaal een supermarkt en een marktje voor je huis. Heerlijk elke dag verse dingen kopen en klaarmaken.

    Je foto's zijn ook super leuk. Zie je echt genieten !!

    Nog een weekje London ontdekken en dan aan je stage.

    Ik wens je heel veel succes met je stage
    Heel veel plezier in alles wat je gaat ondernemen
    En vooral heb er lol in !!!!

    Groetjes Es

  • 25 Augustus 2013 - 21:28

    Ivy:

    Love it♥ but miss you allready..
    Kan niet wachten om naar je toe te komen!
    Maar hoop dat je een hele mooie tijd tegemoet gaat

    Lots of love

    Ivy

  • 26 Augustus 2013 - 20:50

    Talitha:

    Ik houd je hier en op FB in de gaten Maris hihi. Wat lijkt me dat gezellig, een huis vol meiden. Snel skype schattie en tot heeeeel snel ♥♥♥

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marissa

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 7192

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 01 Februari 2014

Internship London 2013/2014

Landen bezocht: