Working and living in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marissa Rauwerda - WaarBenJij.nu Working and living in London - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marissa Rauwerda - WaarBenJij.nu

Working and living in London

Door: Marissa Rauwerda

Blijf op de hoogte en volg Marissa

13 Oktober 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hi all!

Druk druk druk! Na de geweldige opening avond van de Shakespeare’s Othello show ben ik nu alweer 3 weken hard aan het werk op kantoor. Bloggen, newsletters, phone calls etc. waren vooral de belangrijke taken waar ik me mee bezig hield na de kick off show. Nieuwsgierig naar een blog die ik heb geschreven? Zie hier:

http://icarusothello.wordpress.com/2013/09/27/focus-on-theatre-royal-waterford-waterford-ireland/ & http://icarusothello.wordpress.com/2013/10/11/focus-on-pavilion-theatre-dublin-ireland/

Die week erna kwamen mijn lieve vriendinnen Ivy en Ilse naar Londen. Ze kwamen aan op donderdag en terwijl hun de spullen in mijn kamer zette, was ik aan het werk op stage. Na een lange dag kwam ik ze tegemoet gelopen vanaf Regent Street, waar we hadden afgesproken. ‘Helloooo, I mean: HALLO!’ Erg leuk om hun weer te hebben gezien na een lange tijd! Vervolgens zijn we samen met mijn collega’s wat gaan drinken in een bar en daarna gezellig uiteten gegaan met z’n 3en. Vrijdag moest ik nog werken en zijn we in de ochtend samen naar mijn stage gelopen. We wilde alle drie erg graag naar een musical, dus vroeg ik aan mijn collega’s (die ondertussen bijna alles al hebben gezien) welke West End musical hun zouden aanbevelen. Allemaal tegelijk: ‘ONCE!’ Zodoende zijn we die avond naar de musical Once geweest in het Phoenix Theatre. En inderdaad: Geweldige show!!!

Na zaterdag, onze 'sightseeing day in London' (zie foto’s) en zondag naar de bekende Camden Town market te zijn geweest, namen we maandagochtend afscheid: hun richting de airport, ik richting stage. Het weekend vloog voorbij, maar erg leuk dat ze hier waren en ik ze de leuke plaatsen in Londen kon laten zien. Top weekend. Thanks girls!

Afgelopen week wilde mijn stage begeleidster graag een aparte meeting met elke stagiaire over onze toekomstplannen in de theaterindustrie en wat onze doelen zijn in deze stageperiode. Uit dat gesprek kwam min of meer dat ik het bloggen blijf doorzetten en dat ik vanaf deze week ook verantwoordelijk ben voor al het design rondom de shows. Van nieuwsbrieven ontwerpen tot posters bewerken. Ook zal ik vanaf december vaker in de repetitieruimte aanwezig zijn om daar te helpen en de ‘rehearsal diary’ bij te houden.

Enjoy your weekend!

Take care,

Marissa

  • 13 Oktober 2013 - 15:13

    Nancy:

    Hee Marissa,
    Leuk om zo te lezen weer! Lekker druk leventje lijkt me, maar wel echt heel tof hoor :D
    René is toevallig net met school naar London geweest, maar hij is je helaas niet tegengekomen, hahaha ;P
    Succes en geniet ervan daar!
    xx Nancy

  • 13 Oktober 2013 - 22:58

    Miriam, Edwin, Niels:

    Super om alles nog eens te lezen. Veel succes weer deze week
    and have fun!

    Groetjes van ons, dikke kus en een poot van Reno
    (en ook groetjes van Jurgen, Dionne en Joost; hier logeren we nu)

  • 14 Oktober 2013 - 20:29

    Jo:

    Hoi Marissa,
    heel gezellig jouw avonturen te volgen.
    Succes met de posters, leef je uit.
    Jo & Els

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marissa

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 7181

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 01 Februari 2014

Internship London 2013/2014

Landen bezocht: