Merry Christmas everyone! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marissa Rauwerda - WaarBenJij.nu Merry Christmas everyone! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marissa Rauwerda - WaarBenJij.nu

Merry Christmas everyone!

Door: Marissa Rauwerda

Blijf op de hoogte en volg Marissa

23 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hoi allemaal,

Mijn vorige update was alweer een tijd geleden. Ik heb de afgelopen weken erg veel verschillende dingen mogen doen op stage. Nu de repetities voor de nieuwe show zijn begonnen werk ik ook veel in de repetitieruimte. (filmen van warm-ups/scenes etc.) Een van de leukste dingen van afgelopen maand was wel dat ik alle acteurs and actrices van de Othello en Hedda Gabler cast individueel mocht interviewen. Ik had de grote posters van het kantoor meegenomen naar de repetitieruimte en een aparte kamer gereserveerd waar ik elke keer een acteur interviewde. Ontzettend inspirerend om een op een met alle acteurs te praten en te horen hoe hun zich voorbereiden voor hun rol en hun meningen te horen over de show! (De interviews moet ik nog bewerken – zie bij dit verslag alvast wat foto’s)

Ook zijn 2 vriendinnen, Stephanie en Lisa, nog een weekendje langs geweest. Ontzettend leuk weekend gehad. Met veel sightseeing/shopping en een feest van mijn collega waar we samen heen zijn geweest. Thanks for the lovely weekend girls!

13th December:
Christmas jumper day and Secret Santa in the office!
Deze dag droegen we allemaal kersttruien op kantoor (christmas jumpers) en iedereen had voor 1 persoon van het bedrijf een kerst cadeau gekocht waar wisten niet wie iedereen had. Na het werk zijn we met z’n allen naar een bar gegaan waar we met het hele bedrijf de cadeaus aan elkaar gaven en gezellige avond met collega’s hebben gehad.

Tussendoor heb ik ook nog afscheid genomen van mijn 2 huisgenoten, Aline (Duitsland) en Tess (Autralie). Ook weer twee nieuwe huisgenoten hier. Ariane (Duitsland) en Haley (Autralie) Emotioneel om afscheid te nemen maar leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten!

Afgelopen donderdag:
Mijn laatste dag stage voor de kerstvakantie zat erop en toen ik het kantoor uitliep richting de underground liep ik langs allerlei kerstkoren op straat. Amazing! Het ultieme kerstgevoel voor mij.

Morgen vliegen mijn ouders en broertje naar Londen om samen de kerst hier te vieren! We will have a great time here! Pap, mam en Niels: Heb een goede reis en we zien elkaar morgenvroeg eindelijk weer na 5 maanden.

Merry Christmas everybody. Have a good one! ;)

Lots of love,

Marissa

  • 24 December 2013 - 10:24

    Lisette Van Halteren:

    Hoi Marissa

    Leuk om weer iets van je te horen. Hele fijne kerstdagen en geniet ervan dat jullie met zijn 4tjes zijn. Veel plezier en voor 2014 alle goeds. Groetjes uit Oisterwijk

  • 24 December 2013 - 10:40

    Lisanne:

    Heee Maris!! geweldige christmas jumper heb je aan! haha je kan het helemaal hebben ;)
    en heeeeeel veel plezier met je ouders en broertje in Londen!!!
    Merry christmas and a happy new yeaaaaaar!!!
    en tot snel in Amsterdammetje ;)
    Kusjesssxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Marissa

Actief sinds 11 Aug. 2013
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 7170

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 01 Februari 2014

Internship London 2013/2014

Landen bezocht: